diumenge, 13 de març del 2016

De sabors i oportunitats...

Agredolç. Un sabor que mai m’ha agradat gaire. No he entès mai la passió  d’alguna gent per aquest sabor tan característic del menjar asiàtic. I de sobte un dia m’adono... agredolces són moltes situacions de la vida, situacions que et deixen aquest regust enganxat al paladar i que és difícil de fer-lo passar.
Agredolces poden ser relacions que et porten a tocar la part més dolça de la vida per després submergir-te en un bany d’amargor. Agredolces seran algunes experiències laborals, a les que arribes pensant haver trobat la feina de la teva vida i de sobte t’adones que allò no era.

Però de sobte l’agredolç és pot convertir en un altre sabor, un sabor intens amb un punt de picant que et desperta els sentits i et fa sentir que ara sí, que això sí, i aquest gust pot fer que en quinze dies et sentis satisfeta del què has fet fins ara i engrescada amb el que pots arribar a fer.

Just avui fa una setmana la renovació de l’executiva local d’Esquerra Republicana a Cabrils aprovava el meu nom com a Secretària de Comunicació, i nomes una setmana abans la Comarcal s’havia avançat i em ratificava, en Congrés Ordinari, Secretària d’Imatge i Comunicació del Maresme. Una rebuda amb el braços oberts a un projecte en el que crec fermament, per coherència personal, amb les polítiques d’esquerra en les que sempre he cregut, i per coherència nacional, en el camí per aconseguir la República catalana.
D’aquesta manera en només 15 dies s’han obert les portes a un treball intens, apassionant i en el que compartiré amb algunes persones molt especials experiències noves, intenses. Un treball on inventarem, innovarem comunicarem i intentarem arribar a cada racó de la comarca.

La comunicació és el meu món professional, per vocació i per convicció, i la política una de les meves passions, no puc més que agrair que un grup de gent, amb experiència en el món polític, m’hagi ofert tota la confiança per poder barrejar aquests dos móns  i dedicar-me amb hores de treball que segur que m’aportaran satisfaccions, i algun disgust, però de les que al final el sabor que em quedarà enganxat al paladar no serà l’agredolç sinó el picant amb el punt just d’intensitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada